6/23/2016

Noreia


Imię: Noreia

Płeć: Wadera

Wiek: 3 lata


Charakter: Zdradliwy. Nie zwracaj uwagi na jej delikatny, uroczy wygląd. W duszy jest gorsza niż niejedno ścierwo. Cichy zabójca. Dla znajomych jest chłodna, boi się zostać zraniona. Nie chodzi mi teraz o ból fizyczny, lecz psychiczny. Zastanawia się nad swoją reakcją na tzw. prawdziwą miłość. Zdarza się, że jest wredna, po prostu odtwarza charaktery innych, bo wciąż nie wie jak zachowują się zwykłe wilki, mimo, że jest na tym świecie już trzy lata. Czy znajdzie się osoba, która ją odmieni? Sprawi by ukazała jej swą lepszą stronę?


Cechy fizyczne: Zazwyczaj walczy swoimi mocami, co nie oznacza, że nie jest zwinna. Unikanie ataków należy do jej specjalności, natomiast jest mało wytrzymała. Najsłabszy atak potrafi ją zranić. 'Boginie są delikatne'.

Cechy charakterystyczne:  Długi jasny ogon oraz białe oczy. Na pysku i przednich łapach charakterystyczny znak.

Stanowisko:  Gamma | Zielarka | Tropicielka
Moce: 

- Telepatia - Oznacza to nie tylko słabe żarty wynikające z wpływania na myśli i decyzje innych. W grę wchodzę tortury i niezwykły ból zadawany jedynie siłą umysłu.


- Nihil Novi - Żadne czary czy uroki nie wpłyną na jej umysł.

- Materializacja - może zmaterializować przed sobą dowolną rzecz, od małego rzecznego kamyczka aż po olbrzymie drzewo. Wystarczy, że pomyśli o owym przedmiocie, zwierzęciu bądź nawet roślinie i pomyśli lub na głos powie: chcę. Wtedy przed nią pojawia się rzecz, o której myślała.


- Magiczne oczy - Widząc jakąś roślinę od razu zna jej szczegółowe zastosowanie w lecznictwie, rozpoznaje wszelkie trucizny użyte na innych stworzeniach bez uprzedniego zbadania jej. Skutkiem ubocznym tej mocy jest również to, że widzi w ciemnościach jak w dzień, tj. nocy, podziemiach itd.


-Venome - kwas zamiast krwi, może rozwiać się w chmurę trujących oparów, w kłach i pazurach płynie jad, po ugryzieniu paraliżuje ofiarę, lub zabija. (za pozwoleniem)


-Droga cienia- potrafi się ukryć w najmniejszym cieniu, a ty nawet i tak jej nie zobaczysz...


-Pnącza- panuje nad każdy rodzajem pnączy. Od tych cieniutkich po te grube i kolczaste...


-Biała Smuga- staje się mgłą i niczym duch umyka od wszelkich ciosów, kamieni, piasku...po prostu jest nieuchwytna. Przenika przez drzewa, kamienie ściany i niczym powietrze unosi się w górę. (dzięki tej umiejętności może latać)


-Kami no Henkan - na godzinę przywraca swój dawny, boski wygląd.


Partner: Brak


Rodzina: Bogowie z Japońskich wierzeń - zapomniani przez Noreię.


Historia: Kilka lat temu ktoś wypowiedział życzenie. Z tego życzenia powstałam ja- Moreissa, młoda bogini śmierci. Dawniej byłam czczona przez wilki pochodzące z Japonii, jednak gdy zapragnęłam żyć wśród nich, coś poszło nie tak. Podczas ceremonii przywołania, mój wygląd zmienił się nie do poznania i straciłam większość swych mocy. Kapłan widząc to wykrzyknął 'Noreia', co znaczyło 'Demon'. Wygnano mnie, a tamtejsze psowate przestały wierzyć w bogów i boginie, za co oczywiście spotkała je bolesna kara. Włóczyłam się przez kilka lat, tłumiąc to wszystko w sobie. Mając dwa lata wypiłam miksturę zapomnienia, przez co mogłam zapomnieć o mojej 'boskiej' rodzinie. Jednak o swym pochodzeniu pamiętam dalej. Mimo wszystko przyjęłam tutejszą wiarę i przystosowałam się do życia wśród 
 



Inne zdjęcia : 


Ilość Rubinów Ciszy (RC): 250 RC 
 

Właściciel:  wiki0305